The judge considers that the newspaper used inaccurate data in an article, which according to TV3 harmed the image of public television. TV3 requested a rectification, but the newspaper ignored it. Now the judge gives the reason to TV3 and condemns “The Country” and its director to publish the rectification in paper and digital with the same type of letter and pagination.

See original (not translated) news ➥

 

See translated news ➥